Ce este re-incarcare.ro?
Re-incarcare.ro este un sistem sigur si rapid de incarcare / reincarcare electronica a cartelelor
prepay / prepaid pentru operatorii principali de telefonie mobila din Romania: Vodafone, Orange
si Telekom (fost Cosmote).
Cum cumpar credit de pe re-incarcare.ro?
Incarcarea electronica pe siteul re-incarcare.ro presupune sa urmati cativa pasi simpli care
dureaza nu mai mult de 2 minute incluzand
modulul de plata:
- selectati o peratorul Vodafone, Orange, Telekom (fost Cosmote)
- alegeti tipul de reincarcare - direct (automat) sau cu cod PIN (pe care il tastati personal), optiuni cu minute, internet etc;
- alegeti suma cu care doriti sa incarcati cartela si introduceti numarul CORECT de telefon si adresa de email (atentie: pe ea veti primi confirmarea comenzii, a platii, factura fiscala si codul PIN - daca e cazul)
- nu uitati sa cititi Termenii si conditiile de utilizare si apoi sa bifati in dreptul lor
- apasati butonul RE-INCARCARE care va trimite in pagina urmatoare. Aici puteti revizui optiunile introduse si corecta daca e cazul.
- cand toate datele sunt corecte, apasati butonul PLATESTE care va trimite in modulul securizat PayU. Urmati toate instructiunile si totul va decurge fluent si rapid. Procedura de reincarcare se confirma de obicei instant; pe email veti primi mesajele mentionate mai sus; cand procedura s-a incheiat, va aparea mesajul COMANDA FINALIZATA! VA MULTUMIM! semn ca totul a decurs bine. Daca in vreun moment intampinati nedumeriri si nu primiti vreunul dintre mesaje, contactati cat mai curand Serviciul Suport Re-incarcare.ro. Unul dintre operatorii nostri va va contacta sa va ofere informatii despre statusul comenzii in cel mai scurt timp.
Cat dureaza reincarcarea?
Maxim 2-3 minute
Cat dureaza pana primesc codul PIN?
De obicei codul de reincarcare electronica este livrat imediat
Daca primesc alt mesaj decat "COMANDA FINALIZATA! VA MULTUMIM!"
- mesajul "NE PARE RAU, COMANDA DVS NU S-A FINALIZAT" semnaleaza ca a aparut o eroare in modulul de plata online, poate fi din cauze tehnice, sistem aglomerat, conexiune internet intrerupta sau alte cauze terte.
- mesajul "NE PARE RAU, COMANDA DVS NU S-A FINALIZAT. EROARE IN PROCESAREA COMENZII" indica o eroare la nivelul procesarii de catre furnizorul de servicii de reincarcare. Asteptati cateva minute si apoi reluati procedura sau contactati Serviciul Suport la adresa suport@re-incarcare.ro
Cum aflu daca mi-a fost reincarcata cartela?
Siteul re-incarcare.ro ofera posibilitatea incarcarii creditului cartelei dvs. prepaid prin varianta
directa (automata) pentru care veti primi imediat un mesaj pe telefonul mobil de la operator,
sau prin varianta cu cod PIN (pe care il tastati personal urmand instructiunile din email).
Pentru verificari suplimentare - Vodafone - apelati gratuit *222
- Orange - apelati gratuit *133#
- Telekom (fost Cosmote) - apelati gratuit 1234
Daca nu intra creditul sau nu ati primit codul PIN
-
Daca aveti adresa de email de Yahoo, ATENTIE: mesajul cu codul PIN va merge de cele mai
multe ori in BULK sau SPAM, datorita faptului ca adresa de expeditie trimite foarte multe
mailuri si e interpretata drept purtatoare de spam.
-
Pentru cartelele NEACTIVATE TELEKOM (fost COSMOTE) – atentie! Activarea lor nu se poate
face online; deci activati-va cartela cu credit minim in punctul de comercializare si apoi
reincarcati-o cu cat va doriti online.
-
Operatorul ORANGE nu permite reincarcarea succesiva a aceleiasi cartele in decurs de 10
minute. A doua operatiune se va solda cu eroare; de aceea, daca doriti inca o incarcare
de credit, reluati procedura dupa 10 minute de la cea anterioara.
Solicitati ajutorul nostru la adresa de contact suport@re-incarcare.ro in orice situatie neclara.
-
Periodic, operatorii de telefonie mobila isi fac updaturi, fapt ce implica o oarecare
intarziere, in general de cateva minute, in livrarea serviciului solicitat. Asteptati o
jumatate de ora si reverificati.
-
In general, la plasarea comenzii, unii utilizatori nu sunt atenti la produsul pe care il
selecteaza din dropbox; crezand ca si-au selectat reincarcare directa, clientii au optat
la repezeala pentru cea cu cod PIN si evident nu isi verifica casuta de email in care le-a
fost livrat voucherul. Deci, mare atentie si cum introduceti coordonatele comenzii.